“Ipoteka-Retail” mobil ilovasi Sizning qulay mobil bankingizdir. Mobil ilova orqali siz quyidagi imkoniyatlardan foydalanishingiz mumkin.
● Toʼlovlarni amalga oshirish
Kommunal xizmatlar uchun, budjet toʼlovlari, kredit, sugʼurta, jarimalar, internet provayderlar, uyali aloqa va statsionar telefonlar uchun, hayriya, transport hamda QR kod orqali toʼlovlar;
● Elektron hamyon
Komissiyasiz pul oʼtkazmalari, konversiya amaliyotlari;
● Online–mikroqarz
Ikki daqiqa ichida bank mijozlari uchun hech qanday hujjatlarsiz onlayn mikroqarz olish imkoniyati;
● P2P
Humo va Uzcard kartalari orqali pul oʼtkazmalari;
● Bank kartalari
Kartani bir lahzada bloklash, muddati tugagan, yoʼqolgan yoki shikastlangan bank kartalarini yangisiga almashtirish uchun buyurtma berish, kartalarni boshqarish, tushum va harajatlar monitoringini olib borish;
● Omonat
Bank kartasi yoki elektron hamyondagi mablagʼlaringizni muddatli omonatlarga joylashtiring va qoʼshimcha daromadga ega boʼling;
● Kreditlarni boshqarish
Ipoteka–bankdagi barcha kreditlaringiz haqida batafsil maʼlumotga ega boʼlish va ular boʼyicha toʼlovlarni amalga oshirish;
● Elektron hamyon
Bepul pul oʼtkazmalari, konversiya amaliyotlari;
● Boshqa muhim maʼlumotlarni olish
Bank tasarrufida boʼlgan bankomatlar haqida hamda bank filiallari joylashgan manzili, telefon raqamlari toʼgʼrisidagi maʼlumotlarni olish, ilova ishlashi boʼyicha texnik boʼlim bilan onlayn chat orqali aloqa qilish imkoniyati.
Savol va javoblar
Javob:Siz o‘zingiz haqingizdagi ma’lumotlarni: pasport seriyasi, raqami, uyali aloqa raqamingizni kiritishingiz talab etiladi.
Javob:Dasturga kirib, ilova ro‘yhatidan muvaffaqiyatli o‘tganingizda, sizdan ilk pin-kodni o‘rnatish vazifasi so‘raladi. O‘rnatilmagan holatda, profilingizga o‘tib, “havfsizlik” bo‘limidagi “Pin-kodni o‘zgartirish” tugmasini bosish kerak bo‘ladi.
Javob: Ilovada “Hisoblar” bo‘limiga o‘tgan holda, o‘z hisob qaydnomangizni to‘ldirib, darchadagi “Yana” va ketidan “Uyali aloqani bog‘lash” tugmalarini bosing. Saqlash tugmasini bosgan holda ma’lumotlaringizni saqlab qolish mumkin.
Javob:Ilovada “Kreditlar” yorlig‘iga o‘tgan holda, “Kreditni rasmiylashtirish” tugmasini bosish va dastur ko‘rsatmalari asosida mikroqarzga ega bo‘lish mumkin.
Javob:Ilovadagi “Omonatlar” yorlig‘iga o‘tgan holda, “Omonatni rasmiylashtirish” tugmasini bosish kerak bo‘ladi. So‘ng, dastur ko‘rsatmalari asosida omonat rasmiylashtiriladi.
Javob:Bankka oid murojaatlarni qisqa raqamli 1233 yoki 78 150 11 22 koll-markaziga murojaat qilgan holda hal etish mumkin.
Javob: Qarzlar faqatgina Uzcard va Humo kartalari orqali so‘ndiriladi.
Javob: Sizdan MyID dasturida masofaviy identifikatsiyadan o‘tish talab etiladi. Buning uchun profilga o‘tgan holda dastur ko‘rsatmalariga ketma-ketlikda amal qilishingiz kerak.
Javob: Ushbu amaliyotlar vaqtincha ish faoliyatida emas.
Javob: Rad etish sababini arizaning tafsilotlarida ko‘rishingiz mumkin. Buning uchun ilovada "Tarix" bo‘limiga o‘tgan holda "Buyurtma" qismini ko‘zdan kechirishingiz kerak bo‘ladi.
Javob: Hisobdan (elektron hamyon) boshqa banklarning kartalariga pul o‘tkazmalari mavjud emas.
Javob: Mablag‘lar amaliyotdan keyingi kuni Humo bank kartasiga qaytarilishi kerak. Aks holda, bankning qisqa raqamli 1233 yoki 78 150 11 22 koll-markaziga murojaat qilishingiz kerak.