Bankning sifat sohasidagi asosiy vazifalari quyidagilardir: bankning moliyaviy barqarorligini va ishonchliligini oshirish imkonini beruvchi raqobatbardoshlik, turli-tumanlik va bank xizmatlarining yuqori darajasini ta'minlash.
Asosiy printsipni amalga oshirish - mijozlarni qondirish uchun faoliyatning sifatini oshirish - bank quyidagi ustuvor yo'nalishlarni qabul qiladi:
ISO 9001: 2015 sifat menejmenti tizimining talablariga javob beradigan sifat menejmenti tizimini yaratish va uzluksiz takomillashtirish. Talablar:
-
bank xizmatlari sifatini yaxshilashga ta'sir ko'rsatuvchi tashkiliy va texnologik jarayonlarni takomillashtirish;
-
bank xodimlarining yuqori darajadagi professionalligini ta'minlash;
-
barcha bank xodimlari o'rtasida vakolatlarni, funktsional majburiyatlarni va majburiyatlarni aniq taqsimlashning noaniqligini bartaraf etish;
-
xodimlarning ish sifati va samaradorligini oshirishga, yuqori darajadagi mehnat va ijro intizomini ta'minlashga, barcha bank xodimlarini sifat menejmenti tizimini yaratish va rivojlantirishga jalb qilish uchun rag'batlantiruvchi shart-sharoitlar yaratish;
-
bankda qulay korporativ muhitni shakllantirish, shuningdek tashqi manfaatdor tomonlar bilan munosabatlarni shakllantirish;
-
qaror qabul qilish jarayonida samaradorlik, moslashuvchan foiz va tarif siyosati, mijozlarga xizmat ko'rsatishning individual yondashuvi;
-
mijozlar va kontragentlar oldidagi majburiyatlarning to'liq va o'z vaqtida bajarilishi;
-
o'zgaruvchan mijozlar ehtiyojlariga moslashish uchun yangi va takomillashtirilgan xizmatlarni joriy etish;
-
hududiy mavjudligi va bank xizmatlari va mijozlar bazasini kengaytirish uchun yetarli miqdorda xizmat ko'rsatish punktlarini ta'minlash;
-
xizmatlar va hisob-kitoblarni sifat jihatidan amalga oshirish imkonini beruvchi zamonaviy axborot-banking texnologiyalaridan foydalanish;
-
mijozlarga xizmat ko'rsatishda bank sirini saqlashga, biznesni oshkoralik tamoyillariga rioya qilish, barcha manfaatdor tomonlar uchun axborotning oshkoraligini ta'minlash, qonun talablari, Markaziy bank va boshqa davlat nazorat va nazorat organlarini ta'minlash;
-
"Ipoteka-bank" ning moliya bozorini takomillashtirish va rivojlantirishga qaratilgan banklardagi faol pozitsiyasini yanada mustahkamlash, shuningdek mijozlar, pudratchilar va boshqa manfaatdor tomonlar o'rtasida bankning ijobiy obro'-e'tiborini mustahkamlash.
Sifat siyosatini amalga oshirishda bank ISO 9001: 2015 standartiga muvofiq Sifat menejmenti tizimining talablariga rioya etishga va tizimning samaradorligini muntazam oshirib borishga majburdir. Bank rahbariyati har bir xodimga Sifat siyosati haqida ma'lumot berilishini ta'minlaydi, zarur tushuntirishlarni beradi va Siyosatni barcha xodimlar tomonidan amalga oshirilishini ta'minlaydi. Sifat siyosatini amalga oshirish uchun mas'uliyatni «Ipoteka-bank» ATIB boshqaruvi raisi qiladi.
"Ipoteka-bank" ATIB Kengashi har yili o'z maqsadlariga erishish uchun bank faoliyatini tahlil qiladi va agar zarur bo'lsa, ushbu Sifat siyosatini qayta ko'rib chiqishi mumkin.