Vazifalar:
· Loyihalarni amalga oshirish rejasini ishlab chiqish va amalga oshirish
· Loyihalarni tuzish, metodologiyasini yaratish
· Muhim uchrashuvlar va loyihalarni ko'rib chiqishni rejalashtirish va o'tkazish
· Strategik o'zgarishlarni boshqarish va etakchilik
· Biznes strategiya, risklarni boshqarish, buxgalteriya hisobi va operatsiyalarni kafolatlash kabi turli guruhlarga rahbarlik qilish
· Loyihalar portfelida kerakli tuzatish choralarini belgilash va o’z jamoasini nazorat qilish
Talablar:
· Loyihalarni boshqarish bo'yicha kamida 2 yillik tajriba (aynan bank tizimida bo’lishi shart emas)
· Etakchi mahalliy yoki xorijiy universitetning oliy ma'lumoti (bitiruvchisi) (strategik menejment, menejment, loyiha boshqaruvi, MBA, bank ishi, moliya)
· Etakchilik fazilatlari, mas'uliyatli va moslashuvchan bo'lishga tayyorlilik, o’z jamoasini olg’a yetaklay olish
· Ingliz tilini mukammal bilish (C level), sababi barcha ish yurituvi ingliz tilida
· Kuchli analitik qobiliyat va mantiqiy fikrlash